بیشترین شکایت‌ها در این ایام نوروز مربوط به استفاده نکردن از تاکسی‌متر بود

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مشهد:
بیشترین شکایت‌ها در این ایام نوروز مربوط به استفاده نکردن از تاکسی‌متر بود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی مشهد با اشاره به افزایش بازرسی‌های ویژه نوروزی گفت: بیشترین شکایت‌ها در این ایام مربوط به استفاده نکردن از تاکسی‌متر بود.

خبرگزاری فارس: بیشترین شکایت‌ها در این ایام نوروز مربوط به استفاده نکردن از تاکسی‌متر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، هادی عطارزاده طوسی از توزیع 50 هزار بروشور اطلاع‌رسانی از سوی این سازمان در ایام نوروز خبر داد و اظهار داشت: این بروشورها به منظور آشنایی زائران با مشهد و دسترسی آسان و سریع آنها با نقاط ضروری توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این بروشورها آدرس نقاط ضروری مشهد مثل بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها و همچنین مراکز تفریحی و هتل‌ها درج شده است.

عطارزاده با اشاره به افزایش بازرسی‌های ویژه نوروزی از ناوگان تاکسیرانی در مشهد خاطرنشان کرد: بیشترین شکایت‌ها در این ایام مربوط به عدم استفاده از تاکسی‌متر، امتناع از حمل مسافر و اخذ کرایه اضافی از مسافران بود.

وی تاکید کرد: با افزایش خودسرانه کرایه تاکسی در ایام نوروز به شدت برخورد می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی مشهد با تاکید بر ارائه خدمات شایسته سازمانی در همه ایام سال به ویژه در ایام تعطیلات نوروز اظهار داشت: این مهم از اولویت‌های سازمان تاکسیرانی است که در برنامه‌های سالانه در نظر گرفته می‌شود.

وی افزود: تدبیر سازمان برای ایام نوروز بهره‌برداری از همه امکانات موجود سازمان به منظور ارائه خدمات حمل و نقل عمومی در این ایام است.

عطارزاده گفت: در طرح استقبال از بهار ناوگان تاکسیرانی تلاش می‌کند تا با تمام ظرفیت به شهروندان خدمات‌رسانی کند.

/ 0 نظر / 11 بازدید